Як створити «Вірусну» публікацію. 6 порад.

Контент повинен не стільки сподобатися, скільки сколихнути цільову аудиторію. Найкраще обирати теми, по яких немає єдиної точки зору — і треба щиро хотіти допомогти своїм читачам.

У кожної вірусної публікації є кілька унікальних якостей, які виділяють її серед інших, присвячених даній темі. Неважливо, якій темі присвячений ваш блог або на якій стадії розвитку він знаходиться: тільки набирає читачів або вже приносить прибуток вам чи вашій фірмі. Використання цих якостей допоможе вам написати публікацію, яка цілком здатна стати вірусної.

Всього таких «вірусних якостей» шість:

1. Трендова тема

Якщо ви задумали статтю на будь-яку тему, але вам здається, що про неї вже все сказано, — вашій публікації не стати вірусної, тільки якщо ви не справжній експерт і можете повідомити щось унікальне. Тому кращий варіант — це вибрати тему, яка в тренді, тобто найбільш актуальна в даний момент, має кілька аспектів і активно обговорюється.

Кожен раз, коли ви хочете написати нову публікацію, проведіть невеликий моніторинг блогів вашої тематики, щоб знайти актуальні питання, які можна висвітлити. Пишіть про те, що відбувається зараз.

2. Чіпкий заголовок

Як тільки ви визначилися з темою, потрібно подумати «клікабельний» заголовок, який би привертав увагу. Він зіграє вирішальну роль у створенні вірусної публікації. За допомогою заголовка, який чіпляє, ви розбудите цікавість читачів, яке змусить їх прочитати статтю.

Чіпкий заголовок може:

● розкривати секрети

● руйнувати міфи

● лякати

● спокушати і багато іншого

3. Захоплююче введення

Вступний абзац будь-якої публікації — це ваше запрошення, адресоване читачеві. Прочитавши лід (його оптимальна довжина — не більше 2-3 речень), користувач повинен відчути себе як вдома, повинен зрозуміти, що стаття відповість на його питання і задовольнить бажання. Ось чому заманливе введення — одна з найважливіших складових вірусної публікації.

Є багато способів почати публікацію так, щоб читач відразу зрозумів, що він багато чого втратить, якщо не дочитає її до кінця просто зараз. Наприклад, використовуйте в першому реченні цікаві факти, щоб користувач подумав: «Ого, ну треба ж!». Поставте запитання або попросіть читача уявити щось, до чого він небайдужий, — і він зробить це підсвідомо, а потім захоче дізнатися, до чого ж це.

4. Приваблива презентація

Уміння красиво піднести матеріал дуже знадобиться, щоб посилити вірусний потенціал публікації. Користувачі тиснуть кнопку «перепост» не тільки через якість контенту. Публікація має бути акуратно оформлена, щоб читачеві було зручно і приємно залишатися на гачку.

Переконайтеся, що вашу публікацію легко пробігти очима і що вона виглядає привабливо.

Підвищити презентабельність статті навіть при побіжному перегляді вам допоможуть прості поради:

● придумуйте ясні заголовки і підзаголовки

● номерні списки

● виділяйте ключові слова і фрази напівжирним або курсивом (тільки не зловживайте!)

● робіть посилання, де це доречно (на інші публікації у вашому блозі або на сторонні ресурси)

● розбивайте текст на смислові абзаци, бажано невеликі

● додавайте ілюстрації в міру необхідності (картинки повинні мати гарну роздільну здатність)

5. Рішення проблеми

Статті, які стають вірусними протягом декількох хвилин після публікації, зазвичай мають одну важливу властивість: вони вирішують конкретну проблему. Спілкуйтеся зі своєю цільовою аудиторією і намагайтеся визначити нагальні проблеми читачів. Шукайте питання, які їм незрозумілі, ситуації, з якими вони не можуть впоратися, і дайте рішення у своєму блозі.

6. Трохи гумору

Додати трохи гумору в публікацію — перевірена техніка. Жарти та кумедні порівняння пожвавлюють текст і тим самим підвищують його вірусний потенціал, але з ними треба бути обережним. Якщо гумор може когось зачепити, ви ризикуєте своєю репутацією. І поменше самодіяльності — використовуйте тільки ті жарти, які успішно пройшли обкатку на цільовій аудиторії

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*